jueves, 16 de enero de 2020

TRADICIONS NADALENQUES

TRADICIONS

El 24 de desembre és tradició a la meva família( de  part de la meva mare ) reunir-nos  els meus avis, tiets, pares i la meva germana a casa de la meva àvia. Allà oparem   tots junts, esperant l´arribada del Pare Noel. Normalment veiem una película desprès de dinar i cap a les 11:30 ecoltem unes campanades, això  ens indica l´arribada del Pare Noel. Abans d´anar-nos obrim els regals, un per un.

Resultado de imagen de papa noel


Resultado de imagen de canelones de carne




El  26 de és tradició a la meva família ( de  part del meu pare ) reunir-nos a casa  dels meus tiets i dinar tots junts. De dinar sempre hi ha canalons, fets per la meva àvia. Desprès del dinar fem l´amic invisible, on els regals han de ser divertits.







Resultado de imagen de pizzeria carlos


El 6  de Gener és tradició a la meva família( de  part de la meva mare ) anar a dinar a una pizzeria anomenda "Pizzera Carlos", aquest és el regal de reis dels meus àvis. Allà ho tenim tot pagat i podem agafar el que volguem,, per cert tot està molt bo sempre!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LLEGIR Mercè Rodoreda Mercè Rodoreda i Gurguí (Barcelona 10 d'octubre de 1908 - Girona, 13 d abril de 1983) va ser una escriptora...